Єдиний шлях, який веде до знань - це діяльність. Б.Шоу

Дистанційне навчання 7, 8,9 класи


7 клас.
Тема: «Взаємодія води  з оксидами»
Опрацювати матеріал параграфа №24.
Питання для опрацювання: 1. Взаємодія води  з оксидами металів
                                                      2. Взаємодія води  з оксидами неметалів
                                                       3. Випробування водних розчинів кислот та лугів індикаторами.
Тема: «Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі»
Опрацювати параграф №25 підручника.
Питання для опрацювання: 1. Вода в природі. Значення
                                                    2. Значення водних розчинів в житті людини.
                                                    3. Кислотні дощі.
Виконати навчальний проект на тему: «Зберігаючи воду – заощаджуй родинний бюджет»
Тема : «Проблема чистої води. Охорона водойм»
Опрацювати параграф №25
Виконати навчальні проекти на теми: «Дослідження якості води із різних джерел»
«Дослідження фізичних та хімічних властивостей води»
8 клас
Тема : «Хімічні властивості солей»
Опрацювати матеріал параграфа № 37.
Виконати вправи на ст.. 206.
Тема: «Хімічні властивості середніх солей»
Опрацювати матеріал параграфа  №38
Виконати вправи на ст..212
Тема: «Генетичні зв’язки  між основними класами неорганічних сполук»
Опрацювати параграф №42
Виконати вправи на ст..232
9 клас
Тема: «Дисахариди. Сахароза»
Опрацювати матеріал параграфа №36
Питання для опрацювання: поняття про вуглеводи; класифікація вуглеводів; властивості глюкози; властивості сахарози; якісна реакція на глюкозу та сахарозу.
Тема: «Крохмаль. Целюлоза»
Опрацювати матеріал параграфа №37
Питання для опрацювання: Властивості крохмалю; властивості целюлози;  відношення крохмалю до води; взаємодія крохмалю з йодом.
Тема: «Білки. амінокислот»
Опрацювати матеріал параграфа № 38
Питання для опрацювання: поняття про амінокислоти; амінокислоти – мономери білків; поняття про білки; будова білків; властивості білків;  біологічна роль білків.
Тема: «Природні і синтетичні сполуки. Захист довкілля від органічних забруднень»
Опрацювати матеріал параграфа № 39
Питання для підготовки: природні і синтетичні органічні речовини у житті людини; приклади органічних сполук; синтетичні органічні сполуки; захист довкілля від органічних забруднювачів.

Немає коментарів:

Дописати коментар